fredag 31. desember 2010

GODT NYTT ÅR ALLE SAMMEN♥



Her er bilde av magen min 34 + 2 uker!! Bilde er tatt julaften, nå er den virkelig STOR, syns den vokser hver dag jeg, men nå er det ikke lenge til vi får treffe den lille prinsessen der inne:D



Nå har jeg prøvd å laste opp bilder en halv evighet, men det funker ikke. Får prøve seinere:)(Endelig fikk jeg lastet opp bildene:))

Nå skal jeg se om jeg kommer inn i en kjole så skal vi reise til Mamma og hennes samboer å spise middag. Det blir en stille og rolig feiring i dag, kjenner jeg er veldig sliten om dagen. Det nærmer seg nå tre uker til termin i dag♥

Takker for det gamle og ønsker dere alle et riktig godt nytt år og alt godt i det nye!!! Vi gleder oss masse til 2011 og det å ta fatt på en ny epoke i livet sammen som foreldre!!! Vi begynner å bli klare for å ta imot prinsessen vår♥

Ha en super kveld og feiring!!!

Ses plutselig!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar