lørdag 1. januar 2011

Ny lysekrone og starten på 2011

Da er vi allerede i 2011, jeg syns 2010 så utrolig gikk så fort. Det neste kommer vel ikke til å gå noe saktere er jeg redd for:) Vi hadde en stille men kjempe koselig feiring hos mamma og samboern hennes i går med Rekecoktail til forett, kalkun og tilbehør til hovedrett og ostekake med varm bringebærsaus til dessert. Jeg måtte hvile litt innimellom på sofan, ellers gikk det bra. Vi så rakettene før vi vendte nesen hjem i to tiden.
Dagen i dag har vi tilbrakt i koseklær:D:D

I går var vi å kjøpte lysekrone til spisestuen og nå er jeg veldig spent på hvordan den blir. Nå kom Solemmannen og vi skal prøve å henge den opp:)





Er den ikke flott????

Etterpå er det pinnekjøtt hos svigers nam,nam før vi skal en tur til et vennepar. I morgen er det INGEN planer å jeg har tenkt til å ligge rett ut å lade opp til SALG:D:D

Ha en super start på 2011!!!

Ses plutselig:)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar