søndag 2. januar 2011

Barnerommet♥

Her kommer en sniktitt inn på barnerommet:) Det begynner å ta form, nå har vi bare igjen å montere sengen hennes:) Det gleder jeg meg til fordi den er jeg såååå fornøyd med♥


Her er en liten krok av rommet som jeg tenkte kunne bli en koselig ammekrok. Seinere kan vi sitte her å lese bøker:)Hyllen med kurver har jeg pusset opp, kommer mer om den i et seinere innlegg!!



Dette ble et av 2010 siste innkjøp, Kardemomme By loven, jeg er en stor fan av Torbjørn Egner å hadde selv denne på veggen når jeg var liten. Desverre er den borte så når Kremmerhuset hadde denne til 29,- var jeg ikke sein om å kjøpe en:)



Over komoden har jeg pyntet litt i den fine hyllen fra IKEA. Jeg har lenge siklet på denne og syns den passer veldig fint her på barnerommet!




Kommoden er fylt med klær og her ser dere en skuff. Må innrømme at jeg ikke har stryket klærne hennes bare sengetøyet. Men det ligger nyvasket og venter på å bli kledd på den lille prinsessen våres♥





Her har vi fikset og ordnet i hele dag. Snille Solemannen har satt inn nytt skap på badet og det ble virkelig en forandring. Bilder kommer! Enda et skap skal byttes der og jeg tror bade kommer til å virke så mye større:)

Nå skal vi kose oss med Taco og en film. Tenk bare 22 dager til termin det kan skje noe når som helst♥ I morgen er jeg klar for SALG!!!!!

Ha en super kveld:)

Ses plutselig!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar