lørdag 8. januar 2011

I`m in love♥

Det koster litt penger å få en liten baby i hus. Det er mye utstyr som trengs og den første mann er nok dyrest, fordi da trenger man jo ALT. Det er også en jungel av utstyr og det er ikke alltid like lett å finne ut av hva man trenger og hva som er unødvendig. Man må kanskje finne ut litt etterhvert:)

Vi har det meste av utstyr i hus nå og det meste begynner å falle på plass. Men noe jeg brukte en del tid på var seng. Jeg søkte på nettet og tittet i butikker. Jeg er veldig fan av gamle ting og da jeg kom over Kili sengen var jeg solgt!! Jeg forrelsket meg totalt i denne sengen og tenkte ikke på noe annet♥ Dette er en gamel dansk seng fra 40 tallet som er nyprodusert igjen. Det er en skuvseng som kan brukes fra de er baby til de blir ganske store ettersom sengen kan skuves ut til 140 cm. Sengen koster ganske mye og jeg var usikker på hva jeg skulle gjøre. Jeg VILLE at vår prinsesse skulle ha denne sengen, så jeg viste den til mamma å lurte på hva hun mente. Hun ble også helt hodestupt forrelsket i sengen å kjøpte den til Snuppa♥
Jeg var så ovelykkelig da vi hentet sengen!!! Etter å ha stått i esken siden i oktober har Solemmannen endelig montert og plassert sengen på rommet hennes:):)

Er den ikke fin?




Jeg er innom rommet hennes hver kveld å titter på sengen, jeg er så forrelsket i den og gleder meg masse til Snuppa skal ligge i den♥ Jeg er så fornøyd!!!








Vi flyttet litt om på rommet hennes så nå ser det mer slik ut, mangler bare å få opp en tallerkenhylle til bøkene og gardiner så er det meste på plass:)




Skal vise litt mer babyutstyr etterhvert:) I dag har vi vært en liten tur på IKEA og på Jysk for å handle litt mer småting til Snuppa!! Nå er snart det meste iorden, vi mangler snart bare prinsessa♥

I kveld har vi kost oss med Taco hos svigers. I morgen skal jeg sove til jeg våkner å bare slappe av og ruge!!!

Ses plutselig, her skal det strikkes litt før jeg finner sengen:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar