lørdag 22. januar 2011

Julegave♥

Et lite innlegg mellom amming og bleier. Det er det jeg bruker dagene mine på nå og en annen ting MASSE KOS. Solemmannen og jeg koser oss max med vår lille prinsesse♥
Dagene løper og jeg vil helst bare sette livet på pause og nyte tilværelsen som Mamma♥

Men til overskriften, jeg var så heldig å få mer utstyr til kamra mitt i julegave av lille Snuppa og Solemannen. Fotobok, ekstern blitz og ny linse som man kan ta profil bilder med.Fotoboken er super bra og de i butikken sa at denne er like bra hvis ikke bedre enn kurs. Så denne er verdt å invistere i:) Koser meg masse med å lære nye ting og øve på å ta bra bilder. Da man i tillegg har en søt modell som lille Snuppa, gjør det at ting blir ennå morsommere.




I dag har lille Snuppa vært på sin første shopping tur og det ble en litt svett opplevelse for mamman. Hun skulle bare sitte i puppen og vognen nei den var ikke så spennende. Men hva kan man forvente av en 9 dager gammel liten jente. Turen gikk veldig bra og vi fikk jo fikset de få tingene vi skulle:):)

Nå ligger Mor og datter som to slakt på sofan, det blir nok tidlig kvelden i dag!!!

Ha en fortsatt super helg!!!

Ses plutselig:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar