torsdag 6. januar 2011

Strikke....jeg????

Svigermor har mast litt om at det er på tide at jeg lærer meg å strikke. Jeg har vel heller sett at det er bedre at det kan andre gjøre:) Men da jeg gikk ut i permisjon syns hun det var på tide at jeg prøvde. Så jeg sa etter mye om og men at jeg skulle prøve men lovet ingenting:) Hun hadde begynt på et babyteppe og jeg skulle fortsette. Det gikk egentlig greit, men jeg hadde for vane å felle en maske for hver gang så teppe ble mer trekantet....:S Men etter mye feiling og prøving fikk jeg det til, så da rekte jeg opp nesten hele og begynte på nytt:) Så jeg har da fått litt dreisen, dette er mitt første strikke prosjekt så vi får se hvordan slutt resultatet blir.




Slik ser det ut nå og jeg har enda tre nøster igjen, Nå gjenstår det å se om jeg blir ferdig før snuppa kommer♥

Jeg tenkte jeg skulle ta litt bilder i dag men det ble for mørkt, prøver igjen i morgen:)
Vi har vært å hilst på en utrolig stille, rolig og søt liten tass i dag. Han var en uke gammel, merker jeg gleder meg enda mer til å hilse på vår lille prinsesse♥
Imorgen er det siste legesjekk for å titte litt og se om hodet har festet seg:)

Ha en super kveld, jeg skal snart finne sengen er stup trøtt:)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar