onsdag 5. januar 2011

Ut med julen alikevel!!!

Jeg hadde bestemt meg for at i år skulle julen være her litt lengre, men i dag begynte det å klø i fingrene. Jagu forsvant ikke julen på 1 2 3:) Så nå er spisestuen, kjøkkene og badet tilbake til normalen. Det eneste som står igjen er stuen, den fikser jeg i morgen!!! Kjenner det er litt mer smerte i bekkene om dagen så nå måtte jeg ta en pause å slappe av litt. Lillemor har kraft i beina sine også og jeg lurer litt på når hun har tenkt til å komme:):)

Nå er det bare å nyte nissene på bildene ettersom de er på god vei ned i eskene sine frem til neste jul:);)






Solemannen fikk litt hetta her om dagen når jeg trodde noe var på fære i forhold til Lillemor, så i dag monterte han sengen:) Skal vise bilder i morgen, sengen er super fin og det ble veldig bra på barnerommet etter litt ommøblering:D
Nå skal jeg snart finne sengen for i natt ble det 0 timer søvn:(

Ha en super kveld!!!

Ses plutselig:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar