mandag 3. januar 2011

SALG:D:D

Jeg er vel over gjenomsnittet glad i shopping. Jeg er også veldig glad i SALG, så i romjulen når det var opphørsalg på en interiørbutikk i nærheten tok jeg med Svigerinna mi og ei vennine å reiste på salg. Det var rimelig utplukket ettersom de hadde hatt 50% en stund, men nå var det 70% på restene:) Jeg klarte å finne meg noen ting for det jeg:D


Her ser dere fangsten min. Alt dette fikk jeg for ca 300,- ikke værst det:) De store bokstavene skal til barnerommet, men på bilde ser de veldig STORE ut. De er ikke så store. Ellers er det telysestaker, fat osv. Jeg er veldig fornøyd!



Disse søte bamsene bare måtte jeg ha med til rommet til Snuppa:)

I dag har jeg prøvd meg en tur på butikken, men det var ikke så lett. Begynner å bli tungt og slitsomt. Så de helt store utflyktene må jeg nok bare avlyse. Her er det bare å ruge! I dag gikk jeg offisielt ut i svangerskapspermisjon og har termin om tre uker! Gleder meg masse!!!

Ser de fleste har kastet ut julen, jeg har litt lyst til å ha den fremme til helgen, men jeg får se hva som skjer!!!

Ha en super kveld:) Ses plutselig!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar