fredag 24. desember 2010

Ønsker dere alle en riktig GOD JUL❤

Så ble det jul i år også:) Nå kan endelig julefreden senke seg:):) Nissene er på plass, alle gavene levert,maten handlet og i kveld skal vi feire hos Svigerinna og min bror. Det tror jeg blir kjempe koselig som i fjor!!!! Denne nissen er Solemmannen sin, er den ikke fin? Jeg liker veldig godt de gode gamle nissene:)
Denne kjøpte jeg på salg i fjor skulle gjerne hatt flere for denne er også veldig fin:)





Til og med nissen har vært her i natt med godis i strømpa;) (vi blir liksom aldri helt for gamle for det og fyller hver vår strømpe å syns det er kjempe koselig julaften morgen)


Strømpen sydde mamma til meg for mange år siden!!!
Nå skal jeg bare besøke Oldemor en tur også til Svigermor som har bursdag. Etter det blir det en tur i kirken før det er julemiddag og åpning av pakker!!! Jeg er helt i fyr og flammer å syns det er så morsomt med pakker:):)
Det er litt rart for i år er siste året vi bare er to på juleaften, til neste år er vi TRE. En liten prinsesse løper nok rundt i pysjen på denne tiden:):):) Vi gleder oss bare mer og mer!!!

Ønske om en fredfyll julekveld til dere alle sammen


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar