onsdag 30. mars 2011

Hello Kitty♥

Før Emma kom til verden var jeg inne på tanken at hun ikke skulle ha så mye klær med Hello Kitty. Så kom Emma og jeg kan ikke si at jeg klarte å holde på det løfte heller som så mange andre løfter jeg hadde:) Da jeg var på H&M for noen uker siden lyste denne Hello Kitty figuren mot meg:) Det var ikke bare Hello Kitty, men den var også Rosa♥ Jeg falt pladask, se de detaljene. Til og med knappene er dekorert med Hello Kitty♥ Jeg var solgt!!!

Se den søte kjolen, den ble med hjem til garderoben til Snuppa♥ Skulle ikke tro at denne var kjøpt på H&M, de har så utrolig mye søte ting til små prinsesser.



Jeg er redd garderoben til Prinsessen kommer til å vokse mye fremover:)




Ha en fortsatt super fin dag alle sammen♥



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar