torsdag 3. mars 2011

Varmepumpe!

Da var varmepumpen på plass på veggen! Fornøyd? Vel med varmen er jeg det, men fortsatt syns jeg det er utrolig stygt på veggen....!
Slik så det ut i hjørne av spisestuen før den kom opp. Selvfølgelig måtte den henge her fordi det var vist den beste plasseingen. Jeg derimot syns den er mest synlig... Sånn ser det ut nå, jeg er fortsatt litt usikker på om tallerkenhyllen skal henge der,men jeg får bo meg litt til:):) Det store fatet buttet i klumsen så det fjernet jeg.

Jeg må innrømme at det ikke er den værst varmepumpen jeg har sett, har sett verre! Itillegg gir den bra varme. Det er stor forskjell å stå opp nå, med varmen i huset!!



Snuppa har endelig blitt bedre♥ I natt sov hun over 7 timer igjen og det trengte vi alle tre:) Så får vi bare håpe at hosten snart slipper:)
Ha en super torsdag! Ses plutselig:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar