onsdag 23. mars 2011

Onsdag♥

Da var vi kommet til midten av denne uken. Hvor blir tiden av? Vi skulle ikke ha noen planer denne uken tenkte jeg..., det gikk i vasken vi har hatt og har planer hver dag. Det er selvfølgelig veldig koselig, men noen dager syns jeg det er utrolig kos å bare være hjemme sammen med Emma♥
Tiden går så fort og det skjer noe hver dag med henne:) Hun smiler, babler og lager masse lyder.
I dag skal vi kose oss på Babycafe et tilbud vi har her i kommunen for barn under 1 år og deres foreldre. Det gleder vi oss til:) Så her får jeg fikse og ordne litt slik at vi kommer oss dit:)




Tulipanene på bordet trenger å bli skiftet ut før helgen ser jeg, skjønner ikke hvorfor de alltid henger så fort hos meg?? Kanskje noen har noen tips? Ser dere solen skinner inn av vinduet, jeg digger at det går mot vår♥
Solemmannen skal på sykehuset i dag for å få skinne på en finger, han klarte å dette ned hele trappen mandagsnatten.......!!!! De fleste ulykker skjer i hjemmet:):)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar