onsdag 2. mars 2011

Hunter♥

Jeg er nok litt over gjennomsnittet glad i sko,støvler og alt som faller i kategorien skotøy:) Jeg rett og slett elsker sko♥ Jeg kan gå å tenke på et par i flere dager hvis jeg faller pladask for de og ender ALLTID opp å kjøpe de,hvis det er par jeg liker. Det er vel derfor skoskapet mitt inneholder godt over 100 par....!!!
Da moten med gummistøvler og de fleste kjøpte Ilse Jackobsen hang jeg meg ikke på den trenden. Det var liksom ikke helt meg. Helt til jeg kom over Hunter i ROSA, de bare måtte jeg ha. Etter mye frem og tilbake bestillte jeg mine fra England:):)
Er de ikke kule? Jeg digger de, og veldig mange spør hvor jeg har kjlpt de da jeg har de på:):)
Jeg syns det var mer en nok med et par gummistøvler ikke så ofte jeg bruker de:) Men like før jul da jeg skulle bestille svarte i bursdagsgave til Svigerinna mi og mamma ble det tilfeldigvis med et par til meg også. Skjønner ikke helt hvordan det skjedde:):) Solemmannen skjønner ikke helt hva jeg skal med to par.....Derfor holder jeg det hemmelig at jeg ønsker meg et par i sølv også...:) Jeg digger disse støvlene og de er veldig gode på beina. Jeg bodde i mine mens jeg gikk gravid, helt til jeg ikke fikk dem på lengre!!


Jeg er klar for slafse føre, paraplyene og gummistøvlene står klare i gangen:):)
(husk hvis du har disse støvlene de skal ikke stå på varmekabler, da blir gunnien ødelagt!)



Vi har kommet halvveis i denne uken også. Hjelp å tiden flyr, snart er det igjen helg:):)


Ha en fortsatt super onsdag, ses plutselig!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar