tirsdag 13. mars 2012

Dette kan man bli vant til og litt sko shopping:):)

Juhu solen skinner og det gjør meg glad:):) Nå er det virkelig vår ute, jeg kom fra jobb kl åtte i går å det viste 8 varme grader:):) Håper dette bare fortsetter fremover
Vi hadde en super koselig helg i Trysil, viser bilder fra den i morgen!! Nå nyter jeg en kopp kaffe før dusjen og uniformen venter.
Selv om jeg lenge har vært flink så hender det at jeg sprekker litt, ja jeg snakker om sko, dilla og samlemani. Kom over disse skoene for en stund tilbake å de lyste bare opp Karoline ta meg med hjem....!!! Så jeg hørte ikke på fornuften, skoene ble med hjem
Jeg rett og slett elsker dem:) I år skal det være sterke farger og disse blir kjempe fine til jeans og hvit topp eller en svart kjole:) Jeg gleder meg til å kunne bruke dem

 Sjekk de fargene:)
 Kommer til å synes i de her!!!



Ha en super fin dag, håper det er sol hos dere♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar