tirsdag 20. mars 2012

Matlei.......

Onsdag og middagsplanlegging. Noen ganger i år blir jeg veldig matlei og veldig ofte skjer dette mellom to årstider. Det at vi nå går mot vår, gjør at en del ting vi ofte spiser på vinteren blir tunge nå når det er varmere i været. Så da sitter jeg med blanke ark når middagene fremover skal planlegges. Vi (les jeg) setter opp middager for to eller tre uker fremover og handleliste. Dette gjør at vi handler bare en gang i uken og har nok også spart en del penger på å slippe små turene på butikken. Men da jeg så hva jeg hadde skrevet til middag i dag, fristet ikke dette i det hele tatt. Så det ble en vri, jeg gikk i matboden å fant noe annet vi heller kunne ha til middag. Det blir spaghetti og kjøttsaus, litt spent på hvordan Emma tar i mot den middagen, hun spiser helst selv om dagen:):):) Det er som regel mat alle steder og Snuppa må bades etter middagen, kjøttsaus er nok kanskje ikke helt tingen:)

Her er pizzaen vi spiste sist helg!! Det er nok bare en kjøpe pizza jeg pimpet litt:)




Ha en fortsatt super dag, jeg skal ut i solen:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar