fredag 30. mars 2012

Minni Mus♥



Jeg er nok litt over gjennomsnittet opptatt av barneklær og detaljer. Det er en fryd å handle klær til Snuppa og det bærer klesskapet hennes preg av!! Det begynner å bli litt fullt....!!!
Da jeg kom over dette settet måtte jeg bare kjøpe det, jeg forrelsket meg i det med en gang. Ikke bare var det søt, men en av mine favoritt figurer Minni Mus var en stor detalj på antrekket♥





 Se det søte settet, det er brukt flere ganger og holder seg like fint etter vask, buksen er myk og virker behagelig å ha på:) Jeg bare digger slike klær♥
 Legg merke til de rosa knappene og ikke mins den lille detaljen på buksen♥

Det er så utrolig morsomt med fine barneklær♥

Det er snart helg, men for meg begynner arbeidsuken!! Kofferten er pakket og jeg er klar for fire dager med jobb! For første gang skal jeg være borte så lenge fra Snuppa. Det kommer til å blir utrolig rart, men utrolig godt å komme hjem igjen til mine kjære på tirsdag kveld!! Snuppa hun skal kose seg hjemme sammen med Pappan sin♥


HA EN SUPER HELG ALLE SAMMEN




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar