onsdag 7. mars 2012

Ting går ikke alltid som planlagt......!!!!


Så var det igjen onsdag, sist uke ble ikke helt som planlagt. Emma og jeg skulle være alene hjemme og vi skulle kose oss maks. Sånn ble det ikke i det hele tatt, jeg ble slått ut av diare og ble sengeliggende:( Vel sekken ble pakket og Emma og jeg flyttet inn hos mamma. En liten bakdel var at også mamma var syk, men med en 1/2 mamma og 1/2 mormor så klarte vi oss da. Kan ikke beskrive hvor takknemmelig jeg er for at vi har foreldre som bor i nærheten og stiller opp for oss. Når jeg endelig kom til hektene igjen var det jobb igjen. Helgen gikk med til jobbing og nå er det endelig noen dager fri igjen:):):)

Min kjære, pledd, sofa, te i koppen og tven surrene i bakgrunn en perfekt kveld♥




Emma er veldig opptatt av at alt skal på hodet om dagen, bøtter, esker osv.
Hun er virkelig i en morsom alder nå. Vi koser oss masse om dagen og jeg elsker å følge utviklingen hennes.


Lille snuppa vår som er i ferd med å bli stor jente♥


Ha en super kveld!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar