onsdag 29. februar 2012

Rydde og vaske dager:)




Da var det onsdag igjen, jeg har virkelig fått ånden over meg. Det at solen har kommet frem og snøen har begynt å smelte gjør at arbeidslysten kommer tilbake:) I går snudde jeg rundt på hele soverommet, ryddet og vasket. I dag har kjøleskapet fått en vask og opprydding. Det er så godt å få fikset ting som lenge er blitt tenkt på:):) Det hjelper jo veldig når solen skinner inn vinduene og energien kommer tilbake fra vinterhi:):) Nå skal jeg fortsette vaksing og ryddingen før jeg skal hoppe i uniformen, ble fristet til å selge en fri dag, gode penger å ta med seg:):) Emma er så heldig og skal tilbringe dagen/ kvelden hos Mor og Far♥



Rosene fikk jeg av Emma i morsdagsgave♥, jeg har blitt mer og mer glad i blomster.


Ha en super dag, håper solen skinner hos dere alle♥




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar