tirsdag 21. februar 2012

Emma sin vugge♥

Det er en stund siden vuggen til Emma ble pakket bort, nå ligger hun ikke rolig et sekund en gang. men jeg hadde lyst til å vise dere før og etter bilder:) Jeg ble selv veldig fornøyd med den:):)

Vuggen var det første jeg kjøpte etter at jeg fant ut at jeg var gravid♥

Den ble kjøpt på berømte finn.no (vår alles venn), jeg ga ikke mer enn kr 400,- for den:)

Vuggen var godt brukt og trehvit.



Etter to strøk med kvistlakk og tre med hvitmaling ble vuggen akkurat slik jeg hadde forestilt meg den:)

 Hvit og lekker, Emma koste seg ofte i vuggen sin:)


Det er utrolig hva litt maling kan gjøre:):)

Solen skinner så det er vel bare å ta på seg klær og komme seg ut i fin været. Jeg er rimelig støl etter i går, så det er like greit å myke opp litt:):) I kveld er det symøte, en kveld med skravling og god mat:) Nei, vi syr ikke så mye...


Ha en super tirsdag alle sammen




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar