onsdag 22. februar 2012

Onsdag - lille lørdag♥




Da var halve denne uken borte også, så hva har man egentlig gjort? Sist helg hadde jeg klare formeninger over hva jeg skulle bruke uken på, eller fri dagene. Vel jeg har fått gjort mye men ikke alt, så da har jeg igjen litt jeg kan fordrive tiden med neste uke også, da jeg har vinterferie:):) Eller så blir det som det ofte blir, man finne på andre ting istede for de kjedelige som står på listen:)

Emma er inne i en periode som hun funderer mye, og nye ord dukker opp hele tiden:) Det er utrolig morsomt å følge henne og alt det nye som skjer med henne♥ Det er rart at man kan bli så utrolig glad i et lite menneske:) Nå har hun lært seg å si Takk, takk og prøver det hver gang hun vil ha noe hun vet hun ikke kan få♥ De er noen utspekulerte små vesner. Jeg syns bilde var så koselig et lite menneske ved et stort bord, spiser banan og funderer på sine neste sprell♥








Vi skal sammen med Emma sin mormor besøke Emma sin tippoldemor♥
Man må passe på så lenge de er her med oss!!

Ha en super lille lørdag!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar