onsdag 8. februar 2012

Lille lørdag og et lite filmtips:)


Da har nesten hele denne uken forduftet oxo, hvor blir tiden av?
Jeg er fortsatt hjemme hoster og er litt snuffs, men formen begynner endelig å bli bedre:)
Det er godt å ha litt ekstra energi til både lille Snuppa og Solemmannen♥

Det er blitt mye sofa og tv tititting de siste ukene, og noe filmer er det også blitt!! Jeg syns det er vanskelig å finne gode og morsomme filmer!!!

Denne filmen falt jeg veldig for, Solemmannen kjøpte den i helgen når han var på butikken og jeg lo godt igjennom hele filmen:)Så derfor tenkte jeg å tipse dere om denne:)

What`s your Number?




Fruktsalat, vann og en god film:)


Den søte koppen fikk jeg av Emma i sommer♥ "Super Mor"


Jeg får vel fikse litt Emma skal hentes etterhvert og vi skal besøk Emma sin Oldemor i dag som er på besøk fra Andøya hos Emma sin Mor og Far:):)

Ha en fortsatt super dag♥





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar