mandag 27. februar 2012

Trondheim♥


På fredag brå bestemte Solemmannen og jeg at vi hadde lyst til å finne på noe i helgen bare oss to.
Så som sakt så gjort♥ Emma skulle til Mor og Far og vi voksne satte oss på flyet og reiste til Trondheim:):)

Vi bodde på Grand Olav mitt i byen!

 Det er ikke ofte vi får suite når jeg er med, men tror dere ikke vi ble oppgradert denne gangen!!! Det er var et super fint og stort rom.
 med speil i taket!!! Glad jeg ikke har det hjemme.
 Smiiiiiiil...


 Vi ruslet i gatene, traff en kollega av Solemmannen, spiste lunsj, koste oss med vin. Dagen avsluttet vi på AiSuma. Et himmelsk sted med super italiensk mat og god vin. Vi ble sittende i nesten tre timer, kose oss med maten, snakke og nyte vinen♥ Den resturanten kan jeg varmt anbefalle, det var helt utrolig mat og super service. Det er lenge siden vi kunne nyte en middag uten avbrytelser:) Vi trengte en slik tur:)


På flyet hjem ble vi enige om at dette burde vi egentlig prøve å gjøre oftere.
Vel hjemme igjen var det super koselig å treffe Snuppa igjen♥  Vi hadde savnet denne lille solstråla våres. Nå er det igjen en ny uke, ikke så mye planer, men mye som vi burde gjøres her hjemme!

Ha en super uke alle sammen♥♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar