mandag 6. februar 2012

Jeg er ikke helt borte.....

Det er alt for lenge siden sist, men bloggen er ikke blitt prioritet. Vi har hatt en lang periode med sykdom i huset ALT for lang.... Det har ikke vært alvorlig sykdom, men vi har hanglet alle tre siden lenge før jul. Jeg er lei av å ikke har energi og aldri komme i mål med ting, alt hoper seg opp:(

Nå er Emma frisk, Solemmannen er frisk og jeg begynner endelig å bli bedre. For å klare å komme til hektene ble jeg sykemeldt sist uke og tilbringer dagene hjemme under pleddet med penselin kuren, hostesaft med rød trekant og håper at energien snart kommer smygende:):)

Det som er positivt er at det snart er VÅR og jeg gleder meg som en liten unge:):)




En kopp med varm te, telys og fyr i peisen er veldig koselig på en slik dag med snøstorm ute♥

Jeg håper jeg har energien nok til å lage noen innlegg innimellom, jeg savner å blogge♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar