torsdag 9. februar 2012

Torsdag... og 1 års sprøyte

Jeg sitter her og slapper av med en kopp latte og noen biter med sjokolade.
Vi måtte utsette 1 års kontrollen til Emma flere ganger på grunn av sykdom men i dag er det bare å hoppe i det, Emma er frisk og vi må ta 1 års sprøyten. Ikke det at jeg vil at hun skal få den, men jeg er så pingle når det kommer til slike ting så jeg gruer meg veldig har gjort det i flere dager nå. Jeg reiser helst ikke alene med Emma på slike kontroller men i dag må jeg, det blir nok en stor gave på Emma fra lekebutikken etterpå♥
Emma går det nok bra med, Mamman er en helt annen historie.....:)






Jeg bare elsker Green Gate og ønsker meg flere deler, men som så mange andre er jeg veldig usikker på hvilket mønstre jeg skal samle på.......

Jeg får komme meg avgårde å hente Snuppa, vi ses plutselig!!!

Ha en kjempe fin torsdag♥



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar