torsdag 22. mars 2012

Ut på tur aldri sur:):)

I dag tok jeg på meg joggesko og tok beina fatt, med musikk på ørene gikk det unna:) Jeg var ute og gikk i nesten 1 og 1/2 time. Det er så utrolig vær om dagen så det er bare å nyte det:):) Er det noe som gir meg energi så er det nydelig vær, musikk og gå tur i kjapt tempo.





 Det er så utrolig godt å se bare veier uten noe snø:):) Tenk for bare noen uker siden dro vi Emma på akebrett her!!!





Har noen foresten sett Beretninger om begynnelser på Tv2?? Tårene bare spruter og jeg blir så utrolig rørt over alle historiene. Så akkurat reprisen nå!! Det er virkelig et veldig bra program, med mange sterke historien:):)
Nå er det bare å hoppe i uniformen, jobbe litt før det er helg i morgen:)

I helgen skal vi bare kose oss♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar